2016. aug 05.

Ajándékötletek Potter rajongóknak

írta: tees06
Ajándékötletek Potter rajongóknak

Az új kötet megjelenését követően most biztosan újra elkap mindenkit a Harry Potter láz, és ebben a bejegyzésben különféle ajándékötleteket gyűjtöttem össze, amelynek minden bizonnyal minden Potter rajongó örülne. Összesen 15 ötletet hoztam, de valójában az interneten böngészve még temérdek ötletet lehet találni, hiszen az elmúlt években szinte minden tárgy esetén készítettek a rajongók számára megfelelőt. Amit csak el tudunk képzelni, az mind megtalálható.

1. Ékszerek

Elég közismertek a különféle nyakláncok és gyűrűk, de nagyon sokféle megvalósítás létezik. Például az aranycikesz, vagy a Halál ereklyéit szimbolizáló nyakláncok esetén mind másféle, és ezek közül minden lány találhat megfelelőt magának.

ekszer_montazs_1.jpg

ekszerek_montazs_3.jpg

ekszerek_montazs_4.jpg

ekszer_montazs_2_1.jpg

2. Bögrék

Itt is azt tudom elmondani, hogy sokféle bögrét létezik, és akár egyedi bögréket is lehet készíttetni. Nekem személyes kedvenceim azok, ahol a sorozat egy – egy emlékezetes mondata olvasható, de nagyon szép az utolsó két bögre is.

bogre_montazs_1.jpg

bogre_5.jpg

bogre_6.jpg

3. Könyvjelzők

Tipikus ajándék könyvszerető embereknek, de különösen szép gesztus, hogyha egy – egy témához illeszkednek. Itt mindegyik esetén csak az tudom elmondani, hogy kreatív és ötletes kivitelezések. Egy – egy minta még otthon is könnyen elkészíthető, hiszen nem tűnnek túl bonyolultnak.

konyvjelzo_1.jpg

konyvjelzo_6.jpg

konyvjelzo_montazs_1.jpg

4. Pólók

Ezek is közismert ajándékötletek között szerepelhetnek, hiszen már a sorozat ideje alatt is elterjedtek. Azonban azóta is egyre több és több egyedi megvalósítás látható, amelyek közül én csak néhányat hoztam. Itt is szintén találhatóak olyanok, ahol a könyvek egy – egy kulcsmondata olvasható.

polok_montazs.jpg

5. Párnák

Mindegyiket nagyon kreatívnak találom, és szívesen el is fogadnék egyet – egyet a párnák közül. Nekem személyes kedvencem az első és a harmadik párna, de nagyon szépen kidolgozott a házak címerét ábrázoló párnák is.

parna_1.jpg

parna_2.jpg

parna_3.jpg

parna_4.jpg

parna_5.jpg

6. Ágytakaró

Egy képet hoztam csak az ágytakarók esetén azért, mert nagyon sokféle ötlet létezik. Itt is annyit tudok hozzáfűzni, hogy semmi sem szabhat akadályt a képzeletnek, és a rajongók sokféle ötletet kiviteleztek már.  

6_agytakaro_1.jpg

7. Írószerek

Ezek már sokkal ritkábbak, és nem igazán lehet könnyedén beszerezni ilyen ceruzát, vagy tollat. Én még soha nem is láttam ehhez hasonlóakat, de egy ilyen ceruzával biztos nem írnék. A toll esetén pedig különösen vigyáznék rá, és senkinek nem adnám oda.

iroszerek_montazs.jpg

8. Kulcsakasztó

Tipikus példám arra, hogy a rajongók kreativitása mi mindent létrehozhat. Az Alohomora felirattal ellátott kulcsakasztó igazán ötletes, és érzek benne egy kis iróniát is a rajongók részéről.

8_kulcstarto.jpg

9. WC matrica

Itt már nem iróniát érzek, hanem sokkal inkább jó humorérzéket. Bár a könyvekben is szerepelt ez a bejárat, de én eddig igazán bele sem gondoltam, hogy ez milyen szép célzás a Mágiaügyi Minisztérium és politika felé.

9_wc.jpg

10. Telefontokok

Ezek a telefontokok nekem olyannyira tetszenek, hogy el is gondolkodtam azon, hogy megpróbálok beszerezni valami hasonlót. Mindegyik nagyon szép, de nekem különösen azok tetszenek, amelyek fából készültek. Ötletes és kreatív ajándékok.

telefontok_7.jpg

telefontok_8.jpg

telefontok_montazs.jpg

11. Ebook vagy táblagép részére tok

Nem szerettem volna ezt is a telefontokok közé sorolni, ezért külön vettem. Azonban el kell ismerni, hogy nagyon ötletes ez az egy kivitelezés is, és hasonlít a párnákhoz. Az interneten böngészve pedig még többféle megoldást is találhatunk.

11_ebook_tok.jpg

12. Füzetborítók

Ha unalmas tantárgyaink vannak, akkor egy – egy fantáziadús borítóval legalább a füzetet fel lehet dobni. Így iskolakezdés előtt még aktuális is lehet.

12_fuzetborito.jpg

13. Lámpák

Többféle lámpát is összegyűjtöttem, ami jól bizonyítja azt, hogy nagyon sokféle megvalósítás létezik. Nekem ezek tetszettek igazán, mert van hangulatuk, és nemcsak jól néznek ki. Mindezek mellett nemcsak dekorációnak elegendőek, hanem tényleg van lámpafényük is a képek alapján.

lampa_montazs.jpg

14. Monopoly

Az egyik kedvencem, amelyet szintén kreatívnak tartok. Ha találkoznék ilyennel, akkor biztosan megnézném, hogy hogyan is van felépítve, és milyen játékszabályokkal látták el. Továbbá érdekes számomra az is, hogy vajon milyen figurákkal, illetve milyen kártyák járnak hozzá.

monopoly_2.jpg

monopoly.jpg

15. Sakk

Az első kötetben megismert sakktábla is kapható, bár azt nem tudom, hogy választani kell – e a házak között, vagy mind a néggyel együtt járna a játék. Szerintem ez igazán szépen kidolgozott, és látszik a képen, hogy nem valami gagyi kivitelezés. Egy Potter rajongónak pedig ajándéknak is megfelelő lehet akkor is, hogyha nem tud játszani. Majd ezzel megtanul.

15_sakk.jpg

Szólj hozzá

Harry Potter Ajándékötletek Aranycikesz Halál ereklyéi