2017. ápr 23.

Mi történt? Hová lettem?

írta: tees06
Mi történt? Hová lettem?

Rendhagyó lesz ez a mostani bejegyzés, ugyanis eléggé látható vált, hogy az elmúlt hetekben eltűntem. Több mint egy hónapja, hogy írtam utoljára, sőt az előtte való időszakban sem voltam már túl aktív. Mondhatnám azt, hogy ez egy ilyen időszak, de igazából mostanában se időm, se kedvem nem volt. Eléggé elvonultam, valamint eléggé besűrűsödtek a mindennapokban. Amikor pedig esténként időm lett volna, akkor szimplán már nem volt kedvem írni. Valójában, amikor elindítottam a blogot, akkor csak annyi kikötésem volt, hogy addig csinálom, amíg örömömet lelem benne. Most is megvan az öröm, de nem úgy, mint régen. Sok minden lefoglal mostanság, és fáradtan nem olyan elszántsággal írok, ahogyan régen. Mindezek mellett pedig olvasni is kevesebbet tudtam, és ez is hatással volt arra, hogy eltűntem.

1-81koeuzxj1ahcezcpgk93g.jpeg

Azonban, hogy ne csak rossz híreket közöljek, úgy döntöttem, hogy nem zárom be a blogot, viszont az elkövetkezendő két hónapban nem igazán fogok írni. Most nehéz időszak áll előttem, ami miatt további recenziókat sem vállalok. Nem szeretném azt, hogy hanyag munkát végezzek amiatt, mert nincsen elegendő időm. Soha sem szerettem félvállról venni a dolgaimat, így most sem fogom. Mindezek ellenére vannak futó dolgaim, és nem szeretek félbehagyni elkezdett munkákat, ezért azokat biztosan be fogom fejezni. A nyár folyamán majd újra jelentkezem, és akkor meglátom, hogy hogyan és merre tovább.

 822af5250405e09d9cfe417aeca9e51d.jpg

 Ui.: Mellesleg baromi jó érzés, hogy így, bejegyzések nélkül is egyre többen és többen követnek. 

Szólj hozzá