2018. már 27.

Búcsú – Farewell for a while

írta: tees06
Búcsú – Farewell for a while

Régóta gondolkodom már ezen a bejegyzésen, de mindig húztam, halasztottam. Nem igazán tudtam rávenni magam, mert soha sem szerettem búcsúzkodni. Azonban tény, hogy az elmúlt időszakban nem sok időm maradt a blogra, és bár szerettem volna újraéleszteni, de most nem megy. Valahogy úgy érzem, hogy túlnőttem a blogon, és hogy az olvasóim többségét is elveszítettem. Azt azonban bevallom, hogy gondolkodom a folytatáson, de nem itt. A Könyvvilág számomra lezárult, és az utóbbi hónapokban nem véletlenül nem születtek újabb bejegyzéseim.

farewell-presentation-ideas-farewell-presentation-template-farewell-card-template-25-free-download.jpg

A könyveket tovább halmoztam, olvastam, sőt folyamatosan növekszik az otthoni kis magánkönyvtáram is, de a blogolás mégsem ment. Időközben befejeztem az egyetemet (immár hivatalosan is pedagógus lettem) és el is kezdtem dolgozni. Időm lenne az írásra, de valahogyan még nem vettem rá magam. Most más dolgokat helyezek előtérbe, és majd talán idővel visszatérek valahol valamilyen más formában. A moly.hu-n és a facebook oldalamon továbbra is megtalálható leszek, sőt azt sem tartom kizártnak, hogy folytatom az ottani bejegyzéseket, de a blogot most lezárom még akkor is, hogyha fáj a búcsú. Azonban lássuk egy kis összegzést, hogy mi minden is történt itt az elmúlt 5 év alatt:

  • Közel 5 évvel ez előtt kezdtem el az írást, és kezdetben teljesen más területen írtam bejegyzéseket. A könyves recenziók csak időszakonként jelentek meg, majd folyamatosan lettek meghatározóak a blogon. Végül könyves recenziókat is vállaltam, és bár az ingyen könyv kecsegtető, de soha sem ezért csináltam.
  • A legnépszerűbb bejegyzésemet több mint 5 ezren olvasták a blogon. Azért emelem ki a blogot, mert több oldal meg is osztotta és átvette, így ez a szám jóval nagyobb. Számomra ez egyébként külön elismerés volt, hogy több bejegyzésemet átvették egyes oldalak, bár hozzátenném, hogy jogilag megkérdőjelezendő az, hogy ezt minden kérdezés nélkül tették meg.
  • Baromi sokat tanultam a blogolás közben. Fejldődött a szókincsem, az íráskészségem, sőt több új műfajjal is megismerkedtem. Ez idő alatt nemcsak írtam, de sok új blogot elkezdtem követni, olvasni, és ennek köszönhetően sok új kedvencem lett. Az pedig csak mellékes, hogy egyes bloggereket meg is kedveltem. Talán ez a  legértékesebb, amit kaptam. 
  • A facebook oldalamat 287-en követik jelenleg, amelyet nagyon szép számnak tartok. Az 5 éves időszak alatt mindig is tartottam magam ahhoz, hogy nem gyűjtök követőket az által, hogy nyereményjátékhoz kötöm a blog, vagy a facebook oldal követését. Hogyha valakit érdekel, hogy miről írok, akkor nyugodtan kövessen, de ne azért tegye meg ezt, mert könyvet nyerhet. Ezt a fajta reklámozást mindig is elkerültem, amelyre mai napig büszke vagyok.

giphy_1.gif

Az elmúlt 5 év alatt sokat változott az életem, és a személyiségem is. Időnként megosztottam egy – egy apróbb részletet itt is, és azt hiszem, bátran mondhatom, hogy büszke vagyok arra, amit elértem. A blogolás hatással volt rám, és sokat változtatott rajtam. A blognak, és a követett blogoknak is köszönöm, hogy ez által sokkal szélesebb látókörű lettem, és olyan könyveket is kezembe vettem, amelyeket enélkül nem biztosan. Örülök, hogy itt voltam, és hogy szakítottam időt rátok. A könyveknek köszönhetően egy új világgal ismerkedtem meg, amit ha kicsit is át tudtam adni, vagy ha csak egy regény olvasására rávettem valakit, akkor már tudom, megérte.   

Szólj hozzá

Blog Könyv Búcsú Farewell Saygoodbye