2016. júl 15.

14 cucc könyvszeretőknek

írta: tees06
14 cucc könyvszeretőknek

Ebben a bejegyzésben inkább a képeké lesz a fő szerep, mint a szövegé. Az elmúlt napokban ugyanis pinterest.com-on böngésztem képeket és találtam néhány igazán érdekes tárgyat. Biztos vagyok benne, hogy minden egyes könyvszerető talál közte olyat, amit szívesen fogadna a könyvei mellé.

1. Könyv alapú lámpa

Mind a kettőt ötletesnek találom, de nem hiszem, hogy egyik mellett is lehetne olvasni. Kicsit kritikus vagyok ezzel, de hangulatfénynek mindenképp jó megoldás.

1_konyvlampa.jpg

1_lampa.jpg

2. Gyertya, amelynek régi könyvek illata van

Tudom, hogy vannak olyan olvasók, akik imádják a könyvek régi szagát, és ez nekik kiváló megoldás lehet. Én nem szeretem a gyertyákat, így annyira ez sem ragadott meg.

4_gyertya.jpg

3. Könyvespolc

Számos egyedi ötletet találni könyvespolcokra az interneten. Itt csak három képet hoztam. A fotelt mindenki ismeri már, illetve a kádhoz tartozó állványt is. Azonban számomra a mérleg újdonság volt. Bár ezzel is kritikus vagyok, mivel nem lehet könnyű egyensúlyt találni. Ez tipikusan látványpolc.

1_fotel_copy.jpg

5_1.jpg

7_polc.jpg

4. Nyaklánc

Ez az, ami igazán lányoknak való. Nekik jó kiegészítő lehet és nagyon sok ötletes megoldást találni ékszerekre a neten.

9_nyaklanc.jpg

9_nyaklanc_2.jpg

5. Könyves borítók

Nem az igazi a borító megfogalmazás, mert igazából ezekre különféle tokok telefonra, tabletra vagy ebookra. Ilyet én is szívesen vásárolnék, de sajnos még soha nem találkoztam ilyennel. A képeket elnézve nagyon sok ötletes megvalósítás van.

11_tok.jpg

11_tok_1.jpg

11_tok_alaku_konyv.jpg

6. Sátor két személyre

Egyik személyes kedvencem, mert nem is gondoltam volna, hogy ilyet ki tudnak találni. Ez már tényleg fanatikusoknak való, akik szeretnek kitűnni a tömegből. A képet elnézve pedig olyan, mintha egy könyvet látnék kinyitva. Nagyon kreatív darab.

13_sator_2_szemelyre.jpg

7. Lépcső

Ez nem is annyira tárgy, mint a többi. Sokkal inkább a kreativitás kerül előtérbe akkor, amikor a lépcsőfokokat könyvek címe szerint festik. Mindenképpen kreatív ötlet ez is, amivel egyediséget is tudunk vinni az otthonunkba. Mindenki a saját kedvencei szerint alakíthatja.

14_lepcso.jpg

8- Könyv formájú ágy

Ezen is kicsit meglepődtem, de mindenképpen tetszik. Korábban már láttam olyat, ahol ágyhuzat volt a könyvnek egy – egy oldala, de ilyennel még nem találkoztam. Kíváncsi lennék, hogy vajon mennyire lehet kényelmes.

15_agy.jpg

9. Párnák

Látni fogjátok azt, hogy nagy kedvenceim a feliratos dolgok. Ha az utcán is meglátok egy – egy feliratot, akkor szeretem elolvasni. Párnák esetén pedig szintén ilyeneket válogattam össze. Az első kettő szövegével egyet tudok érteni, a harmadik pedig vizsgára készülőknek lehet jó megoldás, amikor már mindenből nagyon elegük van.

15_parna_2.jpg

15_parna_3.jpg

15_parna.jpg

10. Pendrive

Ahogyan az ékszerek esetén, úgy nagyon sokféle megvalósítás van adathordozók esetén is. Nekem tetszenek ezek a megoldások, mert minden egyes pendrive ötletes. Bevallom, mindegyikből elfogadnék egyet - egyet.

16_pendrive_4.jpg

16_pendrive_3.jpg

16_pendrive_2.jpg

16_pendrive.jpg

11. Könyvjelző

A könyvek mellett talán ez az egyik kedvence minden könyvmolynak. Szerintem mindenkinek van pár könyvjelzője. Itt is néhány ilyet lehet megtekinteni, de neten számos jó megoldást lehet találni. Sok esetén találhatóak hozzá DIY magyarázatok is, bár itt épp nem olyanokat szedtem össze.

17_konyvjelzo.jpg

17_konyvjelzo_2.jpg

17_konyvjelzo_3.jpg

17_konyvjelzo_5.jpg

17_konyvjelzo_4.jpg

12. Váza, cserép vagy könyvtámasz

Mindenki maga döntheti el, hogy minek nevezi a képen látható megoldást. Azonban szerintem mindegyiknek használhatóak. Én biztosan könyvtámaszként használnám elsősorban.

19_vaza.jpg

13. Bögre

A lista végére hagytam két kedvencemet az összeállításból. A bögrék feliratain jókat lehet mosolyogni, de szerintem mindegyik jópofa. Idővel biztosan fogok ilyeneket beszerezni.

20_bogre_2.jpg

20_bogre_3.jpg

20_bogre.jpg

20_bogre_4.jpg

14. Póló

A másik kedvencem a póló, amelyekre szintén csak azt tudom mondani, hogy jópofák. A feliratok magukért beszélnek, az illusztráltak esetén pedig személyes kedvencem a várost ábrázoló kép.

21_lo.jpg

21_po.jpg

21_polo.jpg

21_polo_2.jpg

21_polo_3.jpg

21_polo_4.jpg

Szólj hozzá

kreativitás Könyvmoly Könyvek Lámpa Párna Könyvespolc Cucc