2016. okt 30.

DIY könyvjelzők Halloweenra

írta: tees06
DIY könyvjelzők Halloweenra

img_0525.jpg

Bevallom őszintén, hogy nem tartozik a kedvenc ünnepeim közé a Halloween, sőt valójában soha sem ünnepeltem. Még Halloween bulikban sem voltam, mert valamiért nem igazán hoz lázba az, ahol be kell öltözni. Azonban most támadt egy ötletem, és összeállítottam egy bejegyzést, amelyben különféle könyvjelzőket mutatok be. A központban pedig a DIY van, vagyis csináld magad. Olyan könyvjelzőket hoztam, amelyeket bárki el tud készíteni, bár egy kis kreativitásra és minimális kézügyességre szükség van. Jöjjenek tehát az instrukciók:

1_5.jpg

1. Amire szükség van: színes és fehér papír, ragasztó, különféle matricák, de akár lehet ceruzával, tollal is rajzolni. A papír mérete mindegy, de én személy szerint nem ajánlom az A4-es laptól nagyobbakat. Már az is elég nagy, és használhatatlan lesz a könyvjelző. Első lépésként a papírt mind a két lehetséges formában kettéhajtjuk, majd ismét kihajtjuk a széleket.

2_4.jpg

2. Megfelezzük a papírt, és ez által egy háromszöget kapunk. A háromszög felső csúcsát lehajtjuk.

3_3.jpg

3. A háromszög jobb és bal oldali szélét is behajtjuk középre. Ez által egy vonalba esik az előbb lehajtott csúccsal. 

4_2.jpg

4. Következő lépésként kihajtjuk mind a két szélét, majd pedig a jobb és a bal oldalit is felhajtjuk a piramis csúcsához.

5_4.jpg

5. Ez által egy négyzetet kapunk, amelynek a felső részét ki tudjuk nyitni. Azonban ez nekünk még nem jó, ezért először a jobb, majd a bal oldalit is a létrejövő zsebbe hatjuk. Ezt követően kapunk egy négyzetet, amelynek van egy belső zseb része. Ennek köszönhetően tudjuk a lap sarkához illeszteni.

6_1.jpg

6. Ezt a létrejövő üres lapot pedig ízlés szerint díszíthetjük. A képen denevért látni, de többféle színes papírnak köszönhetően nagyon sokféle könyvjelzőt létrehozhatunk. Hoztam egy kis ízelítőt, amelyek között nagyon sokféle ötletet találhatunk. Ha pedig nem matricákkal készítünk nekik arcot, akkor mi magunk akármilyen vicces pofát rajzolhatunk nekik. Akár nagyon ötletes megoldások is készülhetnek.

diy4.jpg

diy_1.jpg

Mindezek mellett hoztam más technikával készült könyvjelzőket is, de ezek is nagyon ötletesek. Van, amelyikhez elég egy színes nyomtató és olló, amíg némelyiknél kissé több kézügyesség szükséges, mint az előbb ismertetett példánál.

diy_2.jpg

diy_3.jpg

Végezetül pedig a leggyorsabban és legegyszerűbben elkészíthető könyvjelzők. Nekem mindkettő tetszik, de kétségtelen, hogy ez esetben szükséges egy jó nyomtató, amely nagyon szépen nyomtat.

haunted-halloween-bookmarks.png

780797a2f9a626ce1045408b3dc7037a.jpg

Jó szórakozás!

Forrás: http://www.easypeasyandfun.com/

Szólj hozzá

kreativitás könyvjelzők Halloween DIY