2016. dec 26.

Ötletes karácsonyi díszek

írta: tees06
Ötletes karácsonyi díszek

Az idei utolsó karácsonyi bejegyzésem pedig egy összeállítás. Eredetileg nem így terveztem, mert újabb könyvajánlót szerettem volna, de nem tudtam megszerezni a kötetet. Így most elkészült ez az összeállítás, amiben nagyon sokféle díszítést láthattok. Még most sem késő javítani az otthoni ünnepi képeken.

nagy.jpg

Mindenféle karácsonyi dísz

Már a cím is árulkodik, hogy itt mindenféle karácsonyi dísz látható. Nem igazán tudnám megnevezni, hogy melyik hová is való, mert ez inkább attól függ, hogy hová rakja az ember. Van itt dísz asztalra, szekrényre, komódra, ajtóra, de még egy könyvjelzőt és üdvözlőlapot is találtam. Nekem mindegyik esetén nagyon tetszik a könyvlapos design.

1_6.jpg

2_5.jpg

Téli hóemberek

Az egyik kedvenc kategóriám ez, mert nagyon sokféle ötletes megoldást találni. Mindezek mellett, hogyha már kint nem tudunk építeni hóembert, akkor legalább így lássunk egyet - kettőt. Csak egy képet hoztam, de a neten kutakodva útmutatást is találni a papír hóemberekhez, illetve könyvekből pedig mindenki elkészítheti a sajátját otthon. Csak legyen megfelelő kötet hozzá, és türelem.

1_7.jpg

Karácsonyi gömbök

A karácsonyfák mellett ezekből található a legtöbb kép az interneten. Annyiféle karácsonyi díszt, gömböt találni, hogy valami őrületes. Persze a boltokban is, de nem igazán ilyeneket. Némelyik egyszerű megoldás, de a papírból kivágottakkal bizony ügyeskedni kell. A gömbökbe beletöltött szövegek elkészítése pedig egyszerűbb, mint hinnénk. Csak kivágott csíkokat felsodrunk, majd belerakjuk. Ehhez képest egészen látványos.  Személyes kedvencem a piros masnis gömb.

1_8.jpg

2_6.jpg

Karácsonyfák

Karácsonyfák között is sok színes összeállítást találni. Nekem kedvenceim a könyvekből készített fák, amelyek igazán látványosak. Az első négy képen is ilyeneket látni, amely jól bizonyítja, hogy itt is, ahányféle gazda, annyiféle elkészült fa is. Nincsen két ugyanolyan karácsonyfa. Az egymásra tűzdelt papírokból készült karácsonyfát pedig szimplán azért hoztam, mert csodálatos. Ötletes, egyszerű, de mégis látványos.

14051e64b72ef2c4a88e1a4afcb8a060.jpg

1_9.jpg

Mindenféle Harry Potter karácsonyi dísz

Végül pedig egy Harry Potter kitérő, hiszen ennél az összeállításomnál sem hanyagolgatom el. Összeszedtem néhány karácsonnyal kapcsolatos dísztárgyat a rajongóknak. Van itt karácsonyfa, amelyen a Teszlek Süveg a csúcsdísz, de akad nagyon sokféle gömb is. Külön kedvencem az őzet mintázó, illetve a házak címerét bemutató gömbök.

1_10.jpg

2_7.jpg

3_5.jpg

4_3.jpg

5_5.jpg

Még egyszer kívánok mindenkinek kellemes ünnepeket. Mindenki pihenjen annyit, amennyit csak tud.

Szólj hozzá

karácsony