2015. ápr 01.

Hónap könyve – március

írta: tees06
Hónap könyve – március

Összességében a márciusi hónapomról is az mondható el, ami a februáriról is, hogy zsúfolt volt. Azonban ez nem a blogot tekintve, hanem sokkal inkább a munkámra vonatkozva. Ebben a hónapban ugyanis nagyon összejöttek a feladataim, és éppen emiatt alig volt időm. Nem tudtam olyan gyakran jelentkezni, mint amennyire szerettem volna, illetve éppen emiatt csúszott egy napot most ez a bejegyzés is. Terveim szerint ugyanis mindig hónap utolsó napján jelentkeznék, de tegnap inkább egy újabb értékeléssel jöttem. Márciusban mindössze hét bejegyzéssel jelentkeztem, ezek közül 4 könyvről, 2 filmről és egy pedig a nyelvtanulással volt kapcsolatos. Az utóbbit továbbra is ajánlom mindenkinek, hiszen egyik legjobb módszere ez a nyelvtanulásnak, de arra is éppen elég, hogy szinten tartsuk a tudásunkat.

A hónapból két dolgot szeretnék kiemelni. Az egyik a II. Magyar Könyvek Viadala, amelynek a szavazása még néhány napig tart. Továbbra is bátorítok mindenkit, hogy látogassa meg a honlapot, és hogyha van kedvence, akkor szavazzon. Másrészt, nézze meg a jelölteket minden kategóriában, mert érdekes könyveket lehet találni. Én magam is találtam már egy – két érdekes olvasnivalót, amit a jövőben szeretnék is elolvasni. A másik dolog pedig a bloghoz tartozó facebook oldalam. Szép lassan növekszik ott a látogatottságom, illetve próbálok minél több érdekességet ott is megosztani, ezért érdemes azt is figyelni. A blogon is történt néhány változás, mivel oldalt létrehoztam ennek a facebook oldalnak a követésére szolgáló dobozt, iletve terveim között szerepel még egy bemutatkozó írása is. Amint időm engedi, azt is megcsinálom, és ha lassan is, de fejlődik a blog.

7c92deee79fb736d06abbbf3ea795325.jpg

Ahogyan már említettem, a hónapban négy könyvet olvastam. Nem tartom ezt sem kevésnek, mivel több könyv is hosszabb volt, mint az előző hónapokban olvasottak. Azonban tény, hogy most ezek a könyvek annyira nem ragadtak magukkal egyetlen egy kivételével.

Robert Galbraith - A selyemhernyó

James Dashner - Az Útvesztő

Ransom Riggs - Üresek városa

Francis Scott Fitzgerald - A nagy Gatsby

A hónapban két sorozatot is olvastam. James Dashner Az Útvesztő c. kezdő kötét közepes regényként említettem, de nagyszerű kezdésnek. Én úgy éreztem, hogy ez amolyan előzmény volt, ami felvezeti a következő köteteket. A többitől várom inkább azt, hogy magával ragad, és éppen emiatt tervezem is a jövőre nézve a folytatást. A másik Ransom Riggs sorozatának a második része sokkal élvezhetőbb volt, mint az első. Szerettem ezt a könyvet, de akkor sem éreztem annyira jónak, hogy ez legyen számomra a hónap könyve. A sorozat előtt soha nem olvastam ilyen műfajban, de egészen megkedveltem a két könyv után. Remélem, a folytatás is minél hamarabb meg fog érkezni.

F. Scott Fitzgerald regényét nagyon megszerettem, de azért nem választottam ezt a hónap könyvének, mivel már korábban olvastam, így most annyira nem ragadott magával. Nem okozott különösebb meglepetést, mivel már ismertem az egész történetet.

Így tehát értelemszerű, hogy számomra a legjobbnak A selyemhernyó bizonyult. Hónapokon át vártam a könyv megjelenését, és egyáltalán nem okozott nekem csalódást, sőt iszonyatosan meglepődtem. Teljesen mást vártam, és az előző kötethez mérve látszik, hogy mennyit fejlődött a szerző. Csak ajánlani tudom ezt a könyvet, és összességében azt mondhatom el, hogy minden krimi rajongónak kellemes olvasmány lehet. A szerző ugyanis nem a megszokott krimiket írja, és ha néhol kiszámítható is a cselekmény, egyáltalán nem fog unatkozni az olvasó.

Szólj hozzá

Hónap könyve